Hopp til innhold

kontakt oss

kontakt oss


Har du fått et produkt du er misfornøyd med? Fortell oss om det, så tar vi kontakt så fort vi kan


Her finner du kodene:

Dersom din reklamasjon oppfyller kriteriene for utbetaling av penger ønsker vi primært å overføre disse direkte til din bankkonto. Bankkontonummer kan også sendes til oss per epost, eller per telefon: forbrukersenter@nortura.no / 800 33 390


Har du en tanke eller idé du ønsker å dele med oss? Et tips om hvordan vi kan bli bedre i arbeidet vi gjør? Vi hører svært gjerne fra deg!


Hva var du misfornøyd med?
Hva gjelder henvendelsen?
Beskrivelse mangler

Om deg:

For at vi skal kunne gi deg en rask tilbakemelding på henvendelsen, trenger vi å vite hvem du er og hvordan vi kan få tak i deg!

Fornavn mangler
Etternavn mangler
Postadresse mangler
Postnummer mangler
Poststed mangler
E-post mangler

feltet må fylles ut